Cikkek

Segít a vásárlóknak a Microsoft

kategória: Hírek — forrás: Computerworld — dátum: 2008-08-22 13:10:05

A Microsoft kereskedelmi termékekre specializálódott keresőt akar kifejleszteni. Ehhez új vezetőt nevezett ki.

A redmondi vállalat Jeff Keliskyt, a Multimap korábbi vezérigazgatóját nevezte ki az új üzletág élére. Ennek célja egy olyan kereső kifejlesztése, amely a vásárlókat segítené abban, hogy minél olcsóbban vehessék meg, amit keresnek. A Microsoft Live Search-ben már létezik olyan funkció (a cashback), amellyel kedvezményesen lehet megvásárolni a keresőn keresztül talált termékeket. Ez a terület is Kelisky irányítása alá tartozik majd. Elemzők szerint a Microsoft felismerte, hogy nem tudja megverni a Google-t a saját területén, ezért úgy döntöttek, hogy egy bizonyos részterületre koncentrálnak, és ennek első lépése a kereskedelmi kereső kialakítása.

Más fronton is támad a redmondi vállalat: a Wall Street Journal információi szerint a Microsoft azt tervezi, hogy Jerry Seinfeld komikust szerződteti új, 300 millió dolláros költséggel készülő reklámkampányához. Seinfeld állítólag 10 millió dollárt kap  és a kampányban Bill Gates is szerepelni fog - arról nincs információ, hogy neki is jár-e majd honorárium...

A cikk folytatásához kattints ide!

Korábbi hírek