Cikkek

A digitálisra várva

kategória: Hírek — forrás: Computerworld — dátum: 2008-08-02 00:10:05

Hol tart ma hazánk a digitális földfelszíni sugárzásra való átállásban? Beszélgetésünk második része.

Vitaműsorunkon a digitális televízió lakosságot érintő kérdéseiről, illetve üzleti oldaláról beszélgettünk vendégeinkkel: Horváth Rékával, az [origo] stratégiai tartalomfejlesztőjével, Vörös Csillával, az AGB Nielsen kutatócég ügyvezetőjével, Fazakas Lászlóval, az Arcus-Search vezetőjével, valamint Javorniczky Áronnal, az Invitel szolgáltatásért felelős vezetőjével. Szerettük volna a témában közvetlenül érintett országos kereskedelmi csatornák véleményét is meghallgatni, de ők sajnálatos módon elzárkóztak a beszélgetéstől.

A beszélgetés első részben azt taglaltuk, kikre és milyen hatással van a 2012-es digitális átállás. A folytatásban egy igazán izgalmas kérdéssel foglalkozunk majd: a felhasználói szabadság növekedése hogyan alakíthatja át a meglévő üzleti modelleket, miként hozható össze mindez a hirdetők, a televíziós társaságok érdekeivel, a meglévő műsorstruktúrákkal, esetleg hozhat-e újdonságot a nézettségmérés gyakorlatában?...

A cikk folytatásához kattints ide!

Korábbi hírek