Cikkek

Az együttműködés jegyében

kategória: Hírek — forrás: Computerworld — dátum: 2008-09-25 17:10:03

A Cisco új portfoliójának célja, hogy a felhasználók bárhonnan, bármilyen platformon kommunikálhassanak egymással.

Az egységes kommunikációs, video- és Web 2.0-ás platformot úgy alakították ki, hogy együttműködjön az üzleti alkalmazásokkal, így az ügyfélkapcsolat-kezeléshez (CRM) és a vállalatirányításhoz (ERP) használt rendszerekkel, a meglévő informatikai infrastruktúrával és más webes szolgáltatásokkal is. Segítségével a fejlesztők új és testreszabott alkalmazásokat, valamint hálózatalapú szolgáltatásokat hozhatnak létre.

Az új termékportfolió részei:

Cisco Unified Communications 7.0 verzió
Az új verzióban még fejlettebb alkalmazásfejlesztési környezet áll rendelkezésre, és erősödött az IBM és Microsoft desktop készülékekkel való integráció is. A nagyobb mobilitásnak köszönhetően a hatékony munkavégzéshez szükséges funkciók bármely munkaállomásról elérhetők. A Cisco Unified Mobile Communicator immár támogatja a Windows Mobile, a Symbian és a BlackBerry operációs rendszereket futtató eszközöket is. A Cisco Unified Communications 7.0 verziója ráadásul minden eddiginél lejjebb szorítja az üzemeltetési és rendszerköltségeket, mivel a Cisco Unified Presence egyetlen kiszolgálón akár 30 ezer, a Cisco Unity pedig 15 ezer felhasználóig skálázható, a hálózati felügyelet optimális működéséhez pedig egy könnyen kezelhető készüléküzemeltetési környezet áll rendelkezésre.

Cisco TelePresence Expert on Demand
A Cisco TelePresence Expert on Demand a Cisco egységes kommunikációs megoldását és a Cisco Unified Contact Center termékek funkcióit ötvözi a Cisco TelePresence technológiával. A felhasználók akár egy Cisco TelePresence megbeszélésre is "behívhatják" a szakértőt, vagy dedikált, ügyféloldali Cisco TelePresence végpontokon kérhetnek "négyszemközti" segítséget. A kereskedelmi bankok a Cisco TelePresence technológia révén például bárhol személyes szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek, és egyben optimalizálhatják a magasan képzett munkaerő kihasználtságát. Ennek eredményeképpen a szervezetek az adott földrajzi helytől függetlenül költséghatékonyan méretezhetik erőforrásaikat és szakembereiket.

Cisco WebEx Connect
A Cisco WebEx Connect az együttműködésen alapuló üzleti mashup szoftverek úgynevezett "cloud-based", azaz az interneten keresztül összekapcsolódó alkalmazásplatformja. A Cisco WebEx Connect csomagjában számos szabványos alkalmazás is megtalálható, így például a vállalati azonnali üzenetküldés (instant messaging), a csoportmunkahelyek, a dokumentumkezelés, a naptárfunkciók és a vitafórumok, amelyek a nyílt API-kon keresztül külső komponensekkel (widgetekkel) kombinálva egyetlen munkahelyről elérhetővé tehetők...

A cikk folytatásához kattints ide!

Korábbi hírek